Úvodweby & eshopygrafika & designstrategie & poradenstvíMarketingO digitálním marketingu1. Úvod do digitálního marketingu a jeho význam pro podnikání2. Rozbor digitálního prostředí: nástroje a technologie3. Zákazník v digitálním světě: chování a preference4. Digitální marketingová strategie: plánování a provádění5. Sociální média a jejich vliv na digitální marketing6. Význam obsahu v digitálním marketingu7. Mobilní marketing: způsoby oslovování zákazníků8. E-mailový marketing a jeho role v komunikaci se zákazníky9. Měření úspěšnosti digitálního marketingu: KPI a analýza dat10. SEO a PPC: způsoby zvýšení viditelnosti a návštěvnosti11. Affiliate marketing a jeho význam pro podnikání12. Online PR a influencer marketing13. Budování a udržování vztahu se zákazníky prostřednictvím CRM14. Digitální marketing v rámci globálního prostředí15. Budoucí trendy a výzvy v digitálním marketinguChci nové zákazníky a více objednávekO násVyberte si kavárnuReferenceA kolik to stojí?Mapa stránekKontaktvop